Tiszabercel Község Önkormányzata pályázatot hirdet vállalkozási formában a települési folyékony hulladék ideiglenes tárolására szolgáló létesítmény kiürítésére és a települési folyékony hulladék elhelyezés céljára történő elszállítására, az alábbiak szerint:
A közszolgáltatás időtartama: 2014. augusztus 01. napjától 2024. augusztus 30. napjáig.
A közszolgáltatás tartalma és az ellátandó terület határai:
• A szennyvízcsatorna hálózatba be nem kapcsolt ingatlanokon keletkező települési folyékony hulladék összegyűjtése, elszállítása és ártalommentes elhelyezése a megrendeléstől számított 36 órán belül, a jogszabályi előírások szerint.
• Tiszabercel község közigazgatási területe
A települési folyékony hulladék elhelyezésére szolgáló ártalmatlanító hely: Nyírségvíz Zrt. által üzemeltetett Tiszaberceli, Gávavencsellői, Nyíregyházi Szennyvíztisztító Telep.
Egyéb jellemző adatok:
a) a közszolgáltatásba bevont terület települési, földrajzi és közlekedési jellemzői:
Tiszabercel község közigazgatásilag az Észak-alföldi Régióban, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, az Ibrány-Nagyhalászi kistérségben helyezkedik el. Nyíregyházától mintegy 30 kilométerre, északra, Ibránytól 10 km-re keletre fekszik.
Többnyire központi belterületen helyezkednek el az ingatlanok, 100 %-ban aszfaltburkolatúak a közutak.
b) a település lakosság száma: 1886 fő
c) a közszolgáltatást várhatóan igénybe vevő gazdálkodó szervezetek száma: 5
d) a várható hulladék mennyisége, fajtája és összetétele: 30 m3 kommunális jellegű folyékony hulladék.
e) a közszolgáltatás megkezdésének tervezett időpontja és a közszolgáltatás ellátásának tervezett időtartam: 2014. augusztus 01., tíz év,
f.) Tapasztalatok, fejlesztésre vonatkozó elképzelések:
A település 18 utcájából 18 rendelkezik kiépített csatornahálózattal. Az ellátatlan területek csatornázása érdekében pályázat benyújtása megtörtént, döntés még nincs.
A szennyvízcsatorna hálózattal ellátott utcák lakosai közül egyre csökken a közszolgáltatást igénybevevő lakosok száma.
A pályázatnak tartalmaznia kell:
- a szolgáltatás ellátására vonatkozó jogosultságot és a szakmai követelmények meglétét,
- nyilatkozatot a szolgáltatás ellátásával kapcsolatosan meghatározott szolgáltatási kötelezettségek vállalásáról,
- a szolgáltatás díjtételére és esetleges évenkénti változtatására vonatkozó javaslatot,
- a szolgáltatási díj beszedésének tervezett módját,
- a pályázó szakmai és pénzügyi alkalmasságára vonatkozó összes igazolást,
- a pályázó nyilatkozatát arról, hogy
- érvényes környezetvédelmi hatósági engedéllyel rendelkezik,
- nem áll végelszámolás alatt, ellene csőd-, illetve felszámolási eljárás nincs folyamatban,
- 60 napon túli esedékes, és lejárt köztartozása nincs,
- települési folyékony hulladékszállítással összefüggésben a megelőző két évben jogerős bírósági határozatban megállapított jogszabálysértést nem követett el,
- nyertessége esetén a közszolgáltatáson kívüli tevékenységei nem veszélyeztetik a közszolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítését
- a közszolgáltatás ellátásához szükséges járművekkel, gépekkel, berendezésekkel és eszközökkel, valamint olyan hatóságilag engedélyezett telephellyel rendelkezik, amely alkalmas a közszolgáltatás végzéséhez szükséges járművek, gépek, berendezések és eszközök tárolására, tisztítására, fertőtlenítésére és karbantartására,
- olyan felszerelésekkel és eszközökkel rendelkezik, mely a közszolgáltatás keretében ellátni szándékozott tevékenység gyakorlása során esetlegesen keletkező környezeti károk azonnali beavatkozást igénylő elhárításához szükségesek,
- a közszolgáltatás ellátásához szükséges létszámú szakemberrel.
- a lakossági ügyfélfogadások rendszeréről, és módjáról szóló tájékoztatót.
A pályázó a szerződés teljesítésére vonatkozó pénzügyi-gazdasági és műszaki alkalmasságát az alábbi dokumentumok benyújtásával tartozik igazolni:
- Pénzügyi, gazdasági alkalmasság igazolása a pályázó nyilatkozatával,
- Hiteles cégkivonat,
- Műszaki alkalmasság igazolása:
o Referencia-igazolást az eddigi települési folyékony hulladékszállítás nyújtásáról
o A teljesítésbe bevonni kívánt szakembereknek és vezetőknek bemutatása a személyek megnevezésével, (foglalkoztatási jogviszonyuk, végzettség igazolása,)
o A teljesítésbe bevonni kívánt szállító jármű rendelkezésre állásának igazolása
o Amennyiben van, akkor a cég minőségbiztosítási rendszerének bemutatása, bármely nemzeti rendszerben akkreditált minőségbiztosítási rendszer működését tanúsító okirat másolatának benyújtásával.
A pályázónak kötelezettséget kell vállalnia arra, hogy az általa elvégzett munkákról az érvényben lévő jogszabályi előírásoknak megfelelően nyilvántartást vezet.
A pályázó nyilatkozzon, hogy az általános tudnivalókat, feltételeket tudomásul vette, azok teljesítését vállalja.
A pályázatokat 2 példányban 2014. július 16. napjáig lehet benyújtani Tiszabercel község polgármesterének címezve (4474 Tiszabercel, Fő utca 40.)
A borítékon fel kell tüntetni a pályázó nevét és címét, valamint „PÁLYÁZAT A FOLYÉKONY HULLADÉKKEZELÉSI KÖZSZOLGÁLTATÁS VÁLLALKOZÁSI FORMÁBAN TÖRTÉNŐ ELLÁTÁSÁRA”.
A pályázat részvételi díja: ingyenes.
Részletes felvilágosítás Dr. Szilágyi Norbert jegyzőtől kérhető személyesen, vagy telefonon a 42/204-606-os telefonszámon.
Az ajánlat készítésével és benyújtásával, valamint a pályázati eljárásban való részvétellel kapcsolatos minden költséget és kiadást a pályázónak kell viselnie. Az önkormányzat semmilyen módon nem kötelezhető a felmerült költségek részben vagy egészben történő megtérítésére.
Döntés a pályázatok beadási határidejét követő rendes képviselő-testületi ülésen várható. A pályázat eredményéről valamennyi pályázó értesítést kap.
A pályázók tudomásul veszik, hogy a benyújtott pályázati dokumentációk, árajánlatok és az abban vállalt kötelezettségek a jövőbeni közszolgáltatási szerződés elválaszthatatlan részét képezik, továbbá, hogy a képviselő-testület nem köteles bármilyen ajánlatot elfogadni, és megilleti az a jog, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
Tiszabercel Község Önkormányzata